sobota, 13 lipca 2013

KONIEC

Tak jak zapowiadałam, zamykam bloga. Oficjalnie. Wasze będę nadal czytać i komentować, ale jeśli chcecie, możecie mnie informować przez stronkę na Facebooku https://www.facebook.com/lubielinkinpark?ref=tn_tnmn, Twitterze: https://twitter.com/opetalmnielp lub pisząc pod tym postem. Mam zamiar jeszcze kiedyś wrócić, więc szybko o mnie nie zapominajcie;)
Dzięki za wszystko, do zobaczenia!

I taki bennodowy uścisk w nawiązaniu do sytuacji, na pożegnanie;)

/ Angel.Park

10 komentarzy:

  1. Nieeeeeeee! Jak możesz!!! Tak bezczelnie no nie wyczymam!!! Teraz już nie mam żadnych blogów o GD do czytania (no chyba, że mój własny),a ten był świetny no!!! I nie dowiedziałam się co z Otisem i wgl. No co ja teraz zrobię??? ;___; Będę tęsknić, a i zapraszam też do siebie ( wejdź w mój profil, bo nie chce mi się adresów pisać xD) ;____;

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie skończyłaś jakoś;__;
    Lubiłam czytać twojego bloga i teraz nie doczekam jego końca ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że skończyłaś :<
    zapraszam do mnie http://story-of-soldiers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz zacząć pisać znowu ? Naprawdę Ci to wychodzi i jestem ciekawa co dalej . Jest to jeden z moich ulubionych blogów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj proszę to jest genialne a ja nadal nie wiem co dalej :'(
    Proszę kontynuuj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje opowiadanie i nie mogę pogodzić się z myślą, że już nie piszesz . Szkoda, naprawdę . No ale skoro wchodzisz no w wolnych chwilach możesz wpaść do mnie . Może mój blog nie jest tak dobry jak twój, twa wizyta u mnie sprawiłaby mi wielką przyjemność ;p http://so-numb.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Ja protestuje. Wracaj i pisz dalej. Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, żaluję, że dopiero teraz zobaczyłam tego bloga. Dopiero teraz kiedy ty już nie piszesz. Właśnie skończyłam czytać tego bloga. Ta historia jest piękna. Takich ludzi właśnie ostatnio brakuje. Kreatywnych, z wyobraźnią. Poprostu osób które potrafią pisać. Wiem, że może życie daje w kość, ale nie powinnaś się poddawać. Może napiszesz kolejną historię ? Przemyśl to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej... szkoda , że to koniec. No bo blog był naprawde świetny i miło sie go czytało. Zapraszam do mnie i przepraszam za chamską reklamę pod tak smutnym ogłoszeniem. :'(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jeśli lubisz Bennody to chciałabym cię zaprosić na swojego bloga ;) http://leave-out-all-the-rest1996.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń